Print deze pagina   Algemene Voorwaarden in PDF

Klachtenafhandeling

Bij ons draait alles om tevreden klanten. Mocht je toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. Je kunt je klacht invullen op de contactpagina en naar ons versturen. Vermeldt altijd een bestelnummer/OE nummer bij de klacht. Wij proberen echt dezelfde werkdag een reactie te geven en heel vaak lukt dat. Lukt dit niet? Bel ons dan op, vraag naar Marnix en geef hem ervan langs!

Ben je niet tevreden met het antwoord van de klantenservice, dan kun je ook je klacht per mail of zelfs schriftelijk richten aan het management:

Joost Rust

CoolSafety
t.a.v. Joost
Hamersveldseweg 65
3833 GL Leusden

joost at coolsafety.nl

Ik bel je direct op wanneer ik je klacht op mijn bureau heb liggen. Beloofd!

Wij wijzen je er ook op dat wij voor de meeste shops aangesloten zijn bij Webshop Keurmerk. De bij de Stichting Webshop Keurmerk aangesloten winkels dienen aan een aantal voorwaarden te voldoen. Webshop Keurmerk controleert de aangesloten webwinkels en bemiddelt bij eventuele geschillen.

Een bij Webshop Keurmerk aangesloten winkel voert een privacyprotocol met het doel dat persoonlijke gegevens van de internetconsument niet worden misbruikt. Indien een webwinkel zich niet aan de regels houdt, kan de consument een klacht indienen. De Stichting Webshop Keurmerk onderzoekt de klacht en tracht het probleem op te lossen.

Je bent echt verzekerd van een betrouwbare aankoop en een goede afhandeling als er echt iets mis gaat.