Klachtenafhandeling
Bij ons draait alles om tevreden klanten. Mocht je toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. Dat kan via het formulier op onze contactpagina.Vermeldt altijd een bestel/OE-nummer bij jee klacht. Wij proberen écht dezelfde werkdag een reactie te geven en heel vaak lukt dat.
Niet tevreden met het antwoord van de klantenservice?
Dan kun je ook je klacht per mail of zelfs schriftelijk richten aan het management:
![]() |
CoolSafety joost at coolsafety.nl |
"Ik bel je direct op wanneer ik je klacht op mijn bureau heb liggen, beloofd!"
Webshop Keurmerk
Wij wijzen je er ook op dat wij voor de meeste shops aangesloten zijn bij Webshop Keurmerk. De bij de Stichting Webshop Keurmerk aangesloten winkels dienen aan een aantal voorwaarden te voldoen. Webshop Keurmerk controleert de aangesloten webwinkels en bemiddelt bij eventuele geschillen.
Een bij Webshop Keurmerk aangesloten winkel voert een privacyprotocol met het doel dat persoonlijke gegevens van de internetconsument niet worden misbruikt. Indien een webwinkel zich niet aan de regels houdt, kan de consument een klacht indienen. De Stichting Webshop Keurmerk onderzoekt de klacht en tracht het probleem op te lossen.
Je bent écht verzekerd van een betrouwbare aankoop en een goede afhandeling als er echt iets mis gaat.