Op deze pagina vind je alle vragen over het plaatsen van je bestelling, verzendkosten, levertijden of het volgen van je pakket. Heb je een vraag die niet tussen de veelgestelde vragen staat? Laat het ons weten!
Veelgestelde vragen
We doen ons uiterste best om de meeste artikelen binnen 1 Ã 2 werkdagen aan je te leveren na het plaatsen van de bestelling. De levertijd is soms afhankelijk van het soort artikel en de voorraad.
Ook wij ontkomen niet aan onverwacht grote bestellingen waardoor een product soms na het bestellen niet op voorraad blijkt te zijn. Het artikel zal dan nabesteld moeten worden, waardoor de bestelling vertraagt. We zullen je dan zo snel mogelijk mailen met een update van de verwachte levertijd.
Indien jouw bestelling als brievenbuspakket wordt verzonden, kan de levering iets langer duren dan gebruikelijk.
Let op: Tijdens de feestdagen in Nederland kan de levering van je bestelling vertraging oplopen. Dit komt doordat pakketdiensten op sommige dagen niet leveren of het extra druk hebben. Hierdoor kan het voorkomen dat je een melding ontvangt dat de bezorging van je pakket 1 tot 2 dagen later plaatsvindt.
De verzendkosten van onze producten binnen Nederland € 5,95 (incl. btw) en naar België € 6,95 (incl. btw) Bestellingen boven de € 100,00 (excl. btw) worden gratis verstuurd.
Zonder meerprijs kun je je pakketje ook laten bezorgen bij een PostNL-punt (maak hiervoor een nieuw afleveradres aan).
Zodra we jouw bestelling hebben verstuurd ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met daarin een Track & Trace link om je bestelling te volgen. Deze zijn ook te vinden in je account op de webshop.
Aan bestellingen die als brievenbuspakket verzonden worden, wordt geen Track & Tracé gekoppeld.
We raden het aan om de DHL en/of PostNL app te downloaden op je mobiel om gelijk op de hoogte te zijn van je bestelling en verzending.
Android:
Apple
Wij doen ons uiterste best om de meeste artikelen binnen 1 Ã 2 werkdagen aan je te leveren na betaling van de bestelling. *Op feestdagen zijn wij gesloten.
Let op: er dient binnen 14 dagen (nadat de track & trace code aangeeft dat het pakketje is bezorgd) een onderzoek gestart te worden.
Zodra de bestelling is voltooid, kunnen er helaas geen producten meer toe worden gevoegd aan de bestelling. In de meeste gevallen is het mogelijk om de bestelling meteen te annuleren en een nieuwe bestelling te plaatsen met de juiste producten. Hiervoor kan je het beste telefonisch contact met ons opnemen.
Mocht een product in jouw bestelling niet in orde zijn, dan vragen wij je een duidelijke foto te maken van de beschadiging en deze samen met je bestelnummer naar ons te mailen. Wij komen dan uiteraard met een passende oplossing!
Mocht uw bestelling onvolledig zijn, check dan eerst de pakbon die bij de bestelling geleverd wordt. Het kan voorkomen dat het artikel in backorder staat en later geleverd wordt. Is dit niet het geval? Neem dan even contact met ons op!
Dat kan in de meeste gevallen niet, dit ligt bij de postbezorger. We raden het aan om de DHL en/of PostNL app te downloaden op je mobiel. Via de app kun je zien of het mogelijk is om je aflever adres te wijzigen.
Android:Â
Apple
Pakketten kunnen niet naar een postbus, of afhaalpunt verzonden worden. Wij bieden wel de mogelijkheid jouw bestelling te verzenden naar een ander adres, afwijkend van het factuuradres. Je kunt dat aangeven bij het invullen van je adresgegevens.
We raden het ook aan om de DHL en/of PostNL app te downloaden op je mobiel om gemakkelijk je bestelling te wijzigen.
Android:
Apple
Het is helaas niet mogelijk om je bestelling op te halen.
Ons adres is géén bezoek- of retouradres. Wij versturen vanuit ons magazijn in Noord-Brabant.
Bekijk ook vragen over
Of neem direct contact op!
Is je vraag hierboven niet beantwoord en wil je direct contact met onze klantenservice? Chat, mail of zet die telefoon aan je oor!
Voorkeur heeft het trouwens om onderstaand contactformulier te gebruiken of (voor klanten) om te mailen vanuit je bevestigingsmail.
Chat
Je kunt op werkdagen met ons chatten van 08:30 tot 17:00! Buiten kantoortijden raden we het aan om een e-mail te sturen.Â
Heb je een vraag? Mail ons op [email protected] met je vraag en we lossen het zo snel mogelijk op!
Telefoon
Voor advies, vragen of complimenten bieden wij een luisterend oor! +31 (0) 33 303 0888 (op werkdagen van 08:30 tot 17:00).
Contactformulier
Je kan je ons ook een bericht sturen via onderstaand formulier. Heeft je vraag spoed? Geef dit dan aan in het onderwerp! Wij gaan dan direct voor je aan de slag! Heb je een vraag over een bestaande bestelling? Vergeet dan niet je bestelnummer te vermelden.