Op deze pagina vind je alle vragen over de betaling en facturatie. Heb je een vraag die niet tussen de veelgestelde vragen staat? Laat het ons weten!
Veelgestelde vragen
Bedrijven hebben de mogelijkheid om te betalen op factuur. Wij hanteren een betalingstermijn van 30 dagen. Gespreid betalen is niet mogelijk voor particuliere bestellingen.
Wanneer je naar de winkelwagen gaat, kun je bij “Kortings- of actiecode” jouw code invullen en op het vinkje drukken. Als deze geldig is, wordt deze gelijk toegepast.
We bieden de mogelijkheid om te wisselen tussen inclusief en exclusief BTW via de knop rechtsboven op onze website. We hanteren doorgaans een BTW van 21%. Bij het afrekenen krijg je een overzicht van totaal en wat hiervan de BTW kosten zijn.
Het makkelijkste is nogmaals de bestelling te plaatsen. Als het echt niet lukt, adviseren we je om even contact met ons op te nemen.
Zodra je bestelling is verzonden vanuit ons magazijn, wordt de factuur automatisch gegenereerd en binnen 24 uur per e-mail naar het opgegeven e-mailadres gestuurd. Als je de factuur niet binnen een redelijke termijn na verzending van je bestelling hebt ontvangen, controleer dan je spam- of junkmap in je mailbox. Als je de factuur nog steeds niet kunt vinden, neem dan gerust contact met ons op
Indien het factuuradres op de factuur gewijzigd moet worden, kun je het beste via de mail contact met ons opnemen. Vermeld in de mail duidelijk je bestel of factuurnummer en het gewenste factuur adres. Moet het factuur adres ook aangepast worden in ons systeem? Laat ons dit dan even weten.
Bekijk ook vragen over
Of neem direct contact op!
Is je vraag hierboven niet beantwoord en wil je direct contact met onze klantenservice? Chat, mail of zet die telefoon aan je oor!
Voorkeur heeft het trouwens om onderstaand contactformulier te gebruiken of (voor klanten) om te mailen vanuit je bevestigingsmail.
Chat
Je kunt op werkdagen met ons chatten van 08:30 tot 17:00! Buiten kantoortijden raden we het aan om een e-mail te sturen.
Heb je een vraag? Mail ons op [email protected] en we lossen het zo snel mogelijk op!
Telefoon
Voor advies, vragen of complimenten bieden wij een luisterend oor! +31 (0) 33 303 0888 (op werkdagen van 08:30 tot 17:00).
Contactformulier
Je kan je ons ook een bericht sturen via onderstaand formulier. Heeft je vraag spoed? Geef dit dan aan in het onderwerp! Wij gaan dan direct voor je aan de slag! Heb je een vraag over een bestaande bestelling? Vergeet dan niet je bestelnummer te vermelden.