Op deze pagina vind je alle vragen over het retourneren of ruilen van je bestelling en onze garantie voorwaarden. Heb je een vraag die niet tussen de veelgestelde vragen staat? Laat het ons weten!
Veelgestelde vragen
- Meld je retourzending aan binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling via ons online retourportaal ReturnMyProducts. Na het aanmelden ontvang je zo snel mogelijk een retourformulier in je e-mail.
- Download en print het retourformulier dat je via de mail hebt ontvangen.
- Verpak het product met het retourformulier in de originele verpakking.
- Verzenden: – Klanten in Nederland: Retourneer je pakket gratis via ons gratis aangeleverde retourlabel. Je hoeft niet voor het verzenden te betalen. – Klanten buiten Nederland: Koop een verzendlabel, bij een pakketpunt naar keuze, en stuur het pakket naar het door ons opgegeven adres.
- Zodra we je retourzending hebben verwerkt, wordt het aankoopbedrag meestal binnen vijf werkdagen teruggestort op je rekening. Als je liever een vervangend product ontvangt, regelen we dat graag voor je.
*Een retour kan worden aangemeld 24 uur ná de levering van de bestelling.
Je kunt producten binnen 30 dagen na ontvangst gratis retourneren (vanuit Nederland). Zorg ervoor dat je je retourzending binnen 14 dagen na het aanmelden van de retour verstuurt.
Een retour kan worden aangemeld 24 uur ná de levering van de bestelling.
Aanmelden kan via ons online retourportaal ReturnMyProducts
Niet alle artikelen kunnen geretourneerd of geruild worden. Oordopjes en andere hygiënische producten kunnen alleen worden geretourneerd als de verzegeling intact is. Producten moeten ongebruikt en in hun originele verpakking teruggestuurd worden. Als deze voorwaarden niet worden nageleefd, kunnen we de retour niet accepteren.
- Klanten in Nederland kunnen hun pakket gratis retourneren via het gratis aangeleverde retourlabel.
- Klanten buiten Nederland moeten zelf een verzendlabel kopen en het verzenden naar het door ons opgegeven adres.
Als de producten die je terugstuurt aan onze voorwaarden voldoen, verwerken we je terugbetaling meestal binnen 5 werkdagen na verwerking van de retour.
Let op, dit geldt alleen als je een terugbetaling kiest en niet voor een omruiling.
‘Garantie’ betekent dat je altijd recht hebt op een goed product. Als een product niet deugt, heb je recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van je geld. Er is geen wettelijke garantietermijn in Nederland (lees meer). Is het probleem met het product je eigen schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van je geld. Heb je het product normaal gebruikt, maar is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op gratis reparatie. Is je product kapot? Neem dan contact met ons op en dan gaan wij het zo snel mogelijk met je oplossen.
Hier kun je meer lezen over onze garantie termijn. Voor meer informatie kun je altijd contact met ons opnemen!
Hier kun je meer lezen over onze garantie termijn. Voor meer informatie kun je altijd contact met ons opnemen!
Zeker! De meeste oorkappen zijn verstelbaar. Hierdoor past een oorkap op iedereen zijn of haar hoofd. Uiteraard hebben wij meerdere kennisbank pagina’s met extra informatie over oorkappen. Lees bijvoorbeeld alles over gezond gehoor en de 3 beste oorkappen voor op school.
Of neem direct contact op!
Is je vraag hierboven niet beantwoord en wil je direct contact met onze klantenservice? Chat, mail of zet die telefoon aan je oor!
Voorkeur heeft het trouwens om onderstaand contactformulier te gebruiken of (voor klanten) om te mailen vanuit je bevestigingsmail.
Chat
Je kunt op werkdagen met ons chatten van 08:30 tot 17:00! Buiten kantoortijden raden we het aan om een e-mail te sturen.
Heb je een vraag? Mail ons op [email protected] en we lossen het zo snel mogelijk op!
Telefoon
Voor advies, vragen of complimenten bieden wij een luisterend oor! +31 (0) 33 303 0888 (op werkdagen van 08:30 tot 17:00).
Contactformulier
Je kan je ons ook een bericht sturen via onderstaand formulier. Heeft je vraag spoed? Geef dit dan aan in het onderwerp! Wij gaan dan direct voor je aan de slag! Heb je een vraag over een bestaande bestelling? Vergeet dan niet je bestelnummer te vermelden.